در قاره آسیـا فقط و فقط یک کشور هست که انگشت بـه نشان تمام کشورهای بیگانـه هست و هرنام این کشور را مـی شنود؛ بی اختیـار درون باره ی آن بـه فکر فرو مـی رود. کتاب انشاء نگارش کلاس هشتم صفحه 92درباره نویسنده فکر مـی کنید این کشور کجاست؟!! آری درست حدس زده اید! آن کشور با عظمت ایران است. کتاب انشاء نگارش کلاس هشتم صفحه 92درباره نویسنده سرزمـین گل های لاله و سرزمـین پهلوانان دلیر، کتاب انشاء نگارش کلاس هشتم صفحه 92درباره نویسنده وطن همان قهرمانان بزرگوار و پرافتخار است. آن سرزمـین، کشور من، کشور تو و کشور تمام ملتی هست که از جان خود  به منظور سربلندی و آبادانی این وطن و مردم آن مـی کوشند.
ایران بناها و یـادگاری هایی را اززمانـهای کهن بـه جای گذاشته  کـه از نظر خلق جهان بی نظیر و پدیده یـا معجزه ای باور نی و زیبا مـی باشد. بـه طور مثال درون همـین شـهر خودمان بناهایی مانند نارین قلعه، مسجد جامع، امامزاده سیدعلی (ع) و... و در شـهر های دیگر هم کـه ینگریم بناهایی همچون تخت جمشید، پل قزوین، سی و سه پل،غار علیصدر، عالی قاپو و.... چشم جهانیـان را بـه خود خیره کرده است.
ایران درون مشرق زمـین این کره ی خاکیست و دارای ثروت های عظیم بسیـار و منابع سرشاری مانند نفت و گاز است.  اگر بـه تاریخ ایران نیز توجه کنید؛ ایرانیـان همـیشـه عاشقانـه و صادقانـه کوشیدندکه درون آن زمان ایران مانند نگینی درون روی کره ی زمـین بدرخشد.
 کشور بزرگ ما دارای پرچمـی سه رنگ هست که نشانـه ی استقلال و آزادی مردم ماست و همـیشـه همراه با سرودی شور انگیز بـه اهتزاز درون مـیآید.
مـهم ترین عامل سربلندی وطنم، شیعه بودن و وجود اسلام ناب محمدی درون کشور من است. درون کشور ما همـه مردم پیرو پیشوای دینی خود حضرت آیت الله هستند و به علت راهنمایی های رهبر خوب و شایسته، ملت ایران از نفوذ و دخالت بیگانگان منفور هست و خواهد ماند.
اینـها همـه از لطف خداوند بزرگ و متعال هست که همـیشـه کشور ما آباد و سربلند و تا ابد درون برابر کشورهایی مانند اسرائیل و آمریکا پیروز و موفق خواهد بود.
ما وظیفه داریم به منظور قدر دانی از این نعمات بزرگ که تا آخرین قطره خون بکوشیم و سوگند یـاد مـی کنیم درون این راه لحظه ای از پای ننشینیم که تا همـیشـه این کشور با عظمت بماند.
در این جاست کـه با خود فریـاد مـی :

 چو ایران نباشد تن مباد       بدین بوم و بر زنده یک تن مباد

: کتاب انشاء نگارش کلاس هشتم صفحه 92درباره نویسنده




[به نام خداوند خوب و مـهربان - انشای ایران زیبای من کتاب انشاء نگارش کلاس هشتم صفحه 92درباره نویسنده]

نویسنده و منبع | تاریخ انتشار: Sun, 16 Sep 2018 09:59:00 +0000